2012年10月17日 星期三

欠我的傢俬店

好嬲好嬲好嬲好嬲.......一萬團火呀!!!!!

話說Grandma終於上樓了!(這又是另一個艱辛的故事,有空再分享一下)

於是7月份連日來忙裝修忙買傢俬等送貨,整個過程都尚算順利,還遇上了頂級讚的裝修公司(這個稍後一定會詳細分享),來到尾站,竟然遇上宇宙最爛的傢俬店!



Grandma一直有佢自己o既Dream bed,廿幾年o黎因為種種因素佢都只係瞓緊2尺半o既床,所以搬新屋佢最緊張o既係佢終於可以揀過張新床,行動不便o既佢為咗呢張床,都走遍咗長沙灣o既大街小巷,終於我哋落實幫襯一家門面好大、裝修光鮮、陳列新穎o既傢俬舖,我真笨,忘了黑店都賺最多的錢用來包裝門面,結果,一肚氣

我哋幫襯訂造一張上下格床,七月頭落單,女巫話八月中貨到就打比我,由於佢一直都笑咪咪的最佳服務員的模樣,我哋仲落搭幫襯多兩張床褥,整個過程o既服務都好得讓我以為自己錯進了連蝦佛o既貴賓部,不過後來我當然知道這是黑店騙人落搭o既技倆,可憐我入世甚深都中招.....

(胡扯這麼久,終於都入正題喇......)

七月頭落單,佢話要八月中先起貨,貨到會再打電話比我約時間送貨,結果,七月尾某天早晨十一點,雀好夢還正濃,女巫塵小姐打o黎話而家送床o黎,由於間屋都未清潔好,我真係好鬼慌張,我同佢講話而家未有人o係度,要晏多少少安排咗人過去開門先得,塵小姐話"我咪就係睇你幾時得囉,你唔駛咁緊張o架!",當時我個心已經o係度abcabcabc佢!

約咗下午兩點送床o黎,佢話床褥要遲多一日先有,ok,無問題,照收住先啦~~

估唔到佢啲師傅o黎裝好床之後居然問我Grandma利是!!!

師傅話安咗床要利利是是,真係厚顏無恥又賤格,阿婆啲錢都要吼住,從來未聽過咁樣裝好張床要比利是,咁老人家一聽到呢啲求心安o既嘢,都係咁二封番兩封利是比佢哋,後來我忍唔住教育番Grandma,你而家又唔係待嫁姑娘要安床,利咩是o者,一向伶牙利齒o既Grandma聽到就覺得自己笨咗無寸到o個兩條貪錢佬!

翌日一早,我就叫定屋企人要留守新居等床褥,一直到晚上七點鐘,o個間死人嘢都無打比我喎,我咪打去問佢囉,初時我都好聲好氣,點知個職員話:我比運輸個電話你自己打去check啦!

我真係火起,爆佢:你都忽o架,梗係你打去啦,有咩理由叫我打呀?我出埋你份糧好唔好?

佢先話咁佢問咗運輸再覆番我。

結果,又係我打番去催佢,佢先話今日都係得一張床褥送到過o黎,而o個時已經係夜晚八點喇,我叫佢即刻同我送過去,咪阻住我工人姐姐食飯,佢推三推四又話啲人出晒去送貨呀呢樣o個樣,結果我話如果佢半個鐘內送唔到過o黎我就唔要,o黎退錢算喇,最後佢咪又係十五分鐘後就送到過去,討厭!唔鬧唔做!

再接住o個日係星期日,所以餘下最後一張床褥要星期一先送o黎,又話送之前會打比我先送上去,那天我忙住執屋煮飯,夜晚七點我打去問佢究竟幾點先送o黎?因為要搵工人姐姐過去收貨,打去問話八點幾九點送,食完晚飯差唔多九點先醒起點解佢仲無比我o架呢?

果九點我打去話佢仲無送嚟,佢話幫我打比運輸,到9:10pm我再打咗十幾次去佢都唔聽喇,打埋手提留埋言都唔聽,其實我都預咗你今晚送唔到嚟,你都聽個電話敷衍吓我吖,聽朝除非你唔做生意㗎啫,如果唔係你都係要面對我㗎,點解要撩起我把火呢?塵小姐落單時比咗佢張咭片我,上面有埋佢手提電話,但我打極佢都唔聽,我留言佢又唔覆,呢啲算係咩態度呢?

到星期二一早,未夠十點我就起身再打去,初時又係響爆電話都無人聽,一直都十點零幾分個電話開始唔通喇,即係有人番咗工啦,我話搵塵小姐,佢話未番叫我晏啲再打去就想收線,我即係喝住佢話佢仲欠我一張床褥未送o黎,尾數又收咗,貨又無,我話如果佢十一點都無答覆比我幾時送呢,我就打去消委會投訴 + 生果日爆料,話佢哋呃阿婆錢,一日拖一日,而中間因為無床瞓而影響到的生活同精神損失,我保留向小額錢債審裁追討o既權利!(呢句真係萬試萬靈,當然啦,我唔知係咪可以追討,只係對付呢啲一味靠惡同靠嚇o既黑店,我要扮pro)

難得打工阿姐毫不畏懼退縮,仲話我hold住佢條線佢打唔到去check運輸單喎,good!請到啲咁o既員工真係証明黑店培訓人才係有一手!

到咗死線十一點,都係要我打番去,今次係個男人聽喇,我問佢幾時先送o黎,佢話佢而家即刻送喎,仲串我話怕我緊張過頭所以即刻送,我火起想鬧佢,佢仲寸咀叫我唔駛解釋,係佢欠咗我喎!!!!(事隔咁耐記錄番出o黎都仲係好想大巴大巴扯爆佢個賤咀呀!!!!!)

呢間位於長沙灣青山道近東京街的尾羔傢俬服務咁好,大家記住叫齊親戚朋友比個面,做傢俬千祈唔好煩佢哋呀!

4 則留言:

  1. 收到!我會警剔身邊人了!你地都唔好勞氣喇!
    [版主回覆10/23/2012 01:00:19]嗯,其實係唔想再有人受氣先公開佢o既劣質服務~~

    回覆刪除
  2. 陳太,早安!2012/10/19 下午2:23

    錦"五星級"服務(兜巴星個星........),幫你揚開去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆10/23/2012 01:00:40]yeah~~blog中有朋友好辦事,thanks~~

    回覆刪除
  3. Thanks for letting us know! They are waiting to be closed down
    [版主回覆10/23/2012 01:01:14]希望佢早執早著,開得o係舊區,幫襯o既都唔係富豪,呃啲小市民錢,可怒也!

    回覆刪除
  4. 我買DSC、JUSCO, 送貨都放我飛機啦, 個客服的咀賤程度同呢間黑店無異, 買傢俬, 真係好購彩數........唉.......
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [SimpsonSimple回覆10/24/2012 21:28:26]DSC又係送洗衣機出事, 唉, 真係唔好再幫襯佢買洗衣機了
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/23/2012 01:04:56]最後我真係兇dsc話如果我自己裝唔係問題,但佢張單寫明包安裝,佢無裝到,叫佢退貨佢又唔退,我會自己比錢裝,然後向dsc追討我呢段期間用唔到洗衣機的洗衣費用同埋安裝費用,佢即刻派個經理好聲好氣打o黎,cheap到震!!!!!
    [版主回覆10/23/2012 01:03:26]DSC我都同佢哋交過幾次手呀!!!! GRANDMA同佢哋買咗洗衣機,佢唔裝就走咗去,話裝唔到喎,但公屋standard入伙係咁樣o架啦,點會人哋條喉裝到我哋裝唔到吖,我哋又無改動過任何嘢,仲要我打去客服,佢話打比師傅問吓點解裝唔到,三次都覆我唔同答案,擺明就係師傅懶唔裝走咗去,好彩間裝修公司好,幫我搵咗個水電師傅上去睇,唔駛五分鐘幫我裝咗錢都無收呀!!!!!

    回覆刪除