2012年10月23日 星期二

給查理斯的信(三)

查理斯老公:

原來有好多個月無寫過信比你喇,唔係今日周圍左Click右Click都唔記得咗Blog入面有呢個分類~~

仲有唔夠一個月就係結婚一週年喇,估唔到呢一年o既時間好似倒水咁快,仲快過籌備結婚o個啲時間呢!

呢一個月,老婆雀真係唔係好開心呀!



由決定賣樓到買番樓再賣又想再買(大家唔駛懷疑我哋係職業炒家,但因為呢啲o既買買賣賣,雀真係對睇樓有一定硏究,好幾次o係地產舖都比人叫我入行,而我真係有過咁o既諗法o架!) 買買賣賣之間,我哋真係傷咗唔少感情,o黎到最後一刻,大家叫做有共識喇,但雀卻有一啲揮之不去o既難過......

一出世我就係屋企最細o個個,屋企人、同屋住o既婆婆嬸嬸叔叔,全部都係好縱我、好錫我,直程係偏心我就晒我o既,唔公平o既事從來無發生過o係我身上!

直至有一次大約十一二歲,唔知因咩事遇到唔禮貌定不被尊重o既對待,我仲記得當晚食飯時我對住爸爸講咗好耐,又話要投訴又話o個個人邊度邊度唔o岩咁樣,我仲記得爸爸話,你大個啲就知,出o黎做嘢唔係人人都就你o架,當時我仲心諗,總之道理o係我呢邊我就絕對唔會罷休!估唔到時至今日,真的長大成人了,我呢種好聽啲就叫愛恨分明講明白啲就係執著o既性格,仲係一啲都無變。

其實平時o既我係唔容易有呢一面o架,新相識o既朋友都話我無孻女o既性格,但係今次呢一役,我呢啲身為屋企最細o既特性就走晒出o黎,我真係唔識點樣去面對呀,而矛盾o既係,我已經成為咗你家中o既一份子,有啲嘢如果我任性咗,辛苦o既會係你......

可恨o既係我一時三刻真係做唔番之前咁,有啲關係破壞咗就破壞咗,你話係無心又好咩都好啦,呢啲都勾起咗我咁多年o黎大家相處o既日子裏我都委屈過許多次了,今次我真係大方唔起體諒唔到,已經唔係單純只係嬲呢種感覺,如果只係嬲,我相信我反而啖氣一過就無事,而係o個種覺得人善被人欺、唔公平、不被尊重o既感覺我暫時無方法將佢抹走......爆喊咗好多次,唔止o係你面前,有時一個人o係屋企諗諗吓又會無啦啦就喊,就算而家打打吓呢封信諗番起,我啲眼淚都唔知點解係咁流,走番入房攬住你喊咗一陣,但你瞓到gur gur聲,根本就唔知我o係你背後係咁喊......

每當有少少嘢觸動到,我個心都好酸好酸,或者你唔相信,但有幾日我唔開心o既程度係覺得再咁落去我會抑鬱o架,你就當我比屋企人縱壞咗,唔識得點面對啦!我只係希望呢段時間你成日都話你最愛係我、最錫係我,咁就縱多我一次半次啦,好唔好?

下個月就係結婚一週年了,呢張自家製o既Thank you card,我最喜歡的還是那句 "On this day, we promise forever"

願我們能在磨擦同埋磨合間更了解對方,更愛!



金絲雀老婆

寫於瞓唔著o既晚上


5 則留言:

  1. 唔好嬲唔好唔開心, 有我地係度嘛!
    脫離魔掌既日子好快到, 到時理得佢地咁多!!
    BTW張相好靚呀~~~ )
    [版主回覆11/01/2012 01:08:28]咁你而家起咗貨未先?wakakakakakaka

    回覆刪除
  2. 仙蒂小溫太2012/10/23 晚上11:43

    我好認同你所講,結婚後既日子真係快到不得了,好似都未係非常適應。但兩個人相處真係有好大學問,我自問我都有你個陣性格,一時三刻好難去改,我都仲努力緊呢!!!加油呀!!
    [版主回覆11/01/2012 01:07:59]係呀,我未回顧完話咁快就一年喇......crazy!!@@@

    回覆刪除
  3. take care babe!
    [版主回覆11/01/2012 01:07:29]thanks ki^^

    回覆刪除
  4. 加油呀雀!愛能包容一切!加油!
    [版主回覆11/01/2012 01:06:44]yes madam~~

    回覆刪除
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012/11/17 中午12:16

    相信查理斯會包容你既, 有時少少既磨擦可以更加強化大家既關係呢.

    回覆刪除