2013年9月19日 星期四

漏報之婚禮小手作


搬咗過o黎就好似換咗新屎坑咁,令人身心舒暢~~

好想搵啲嘢o黎寫,但又明白各位忙住搬,應該都唔係幾想睇到雀寫幾千字純粹發up瘋,所以就寫番啲陳年舊嘢,婚禮埋尾時o既DIY,咁就有多啲相睇吓無咁枯燥o麻(我真醒^^)



第一樣唔少得嘅梗係說話泡泡啦~~

與其比錢人整,不如自己動手試試,結論係自己畫好攞出去印係好平,但自己番嚟界就真係搵自己笨,由於多數都唔係直線所以好難界得好,但為咗慳番幾個大洋都無法子啦,影相又唔覺嘅,係攞住影相嗰個人就超覺囉,呵呵…



第二樣就係座位表,查理斯好醒咁o係淘寶淘咗呢兩個木雕花番o黎裝飾呢塊seating plan,由設計到加工都係我哋一手一腳包辦,雀真係夠膽講一句唔輸蝕得過出面搵vendor整o個啲,而又由於唔駛限時限刻交比人印,我哋可以等到最後一刻睇吓賓客名單有無改動先o係屋企用printer print出o黎貼上去,係咪very good先?

 

第三樣係自家製囍糖,比花女o係march-in時派比賓客o既,用label紙印好,界開貼落啲萬樂朱度就得,其實仲整咗"的o答糖"o架,但搵唔番張相,遲啲搵番再post啦^^

 




第四樣o既係整到婚前一晚o係酒店都仲整緊o既枱號牌仔,樣係一籌備結婚就買o架喇,係查理斯o既idea,佢真係好勁,諗到用籌碼o黎做呢樣嘢,不過過程都唔易o架,又要鑽孔穿絲帶,又要搵適合的數字貼紙,不過出o黎o既效果真係好好,仲可以當鎖匙牌作為一個留念呢~~

 

最後一樣唔駛多講啦,就係查理斯自家製的接新娘用開門大利是封,睇到呢度,雀都不禁打個"服"字比佢喇!




8 則留言:

  1. 我都有同d speech bubbles影相咖, 好靚~~

    回覆刪除
  2. 哎吔, 我黎觀禮唔記得拎你個o麥頭影相添, 好咬爆你個頭...
    查理斯真係勁勁勁.......

    回覆刪除
  3. 新屎坑又真係好想搵D野寫... 好耐無寫既都出黎寫返, 真好!!
    最衰我早結婚過你, 如果唔係我婚禮DECOR搵你做啦~~~

    回覆刪除
  4. 好厲害, 勁配服你既創作力同行動力!!!

    回覆刪除
  5. 今時今日,都覺得查應該副業開間decoration shop, 一定賺~
    前幾日我有個朋友準備開美甲店,恐龍機師無啦啦講﹕其實查理斯唔去做xx局呢份工,去開美甲店或者decoration house都應該搵到好多$....

    回覆刪除
    回覆
    1. 美甲店。。。我堅係學咗而家識同自己整soak off喎,我遲啲寫吓呢樣先~~
      而家啲新人會嫌查啲嘢唔夠勁㗎喇~~

      刪除
  6. 自己識畫圖, 所有野都容易好多架

    回覆刪除