2013年9月26日 星期四

十週年


繼續用啲陳年舊嘢o黎呃吓收視先~~

去年11月20日就係我哋結婚一週年 + 本小姐生日 + 拍拖十週年的大日子,當然要大肆慶祝一番啦!(呵呵呵呵呵,過多兩個月就兩週年了,真係快過打針~~)


當時我哋同朋友一齊去咗5日4夜沖繩之旅,番o黎過兩日又o黎一個兩口子3日2夜新加坡之旅,雀唔係擅長寫遊記o既人,大概大家也不會對我從早食到晚o既嘢有興趣,所以跳過遊記直接分享吓舊年我哋預備咗啲咩比對方啦!

雀一直都好想要一個miu miu,唔好問我點解蜜月歐遊時唔買(我為咗呢個蠢行後悔到而家),有天臨近生日行過Sogo的miu miu打算入去混混桔,試咗幾個唔係嫌款唔啱就係顏色不對(其實最主要係嫌$$$$$$$$),點知Sales勁醒咁o係倉入面攞咗呢個無display o既紫色出o黎,連查理斯都大讚,結果咪帶咗佢番屋企囉,呵呵~~




























呢份只係其中一份生日/拍拖10週年/紙婚禮物,第二樣又係無心插柳之下買咗o既~~




















本身係想攞結婚時奶奶送o既石去鑲過另一款吊墜,沿住彌敦道逐間去拜訪六叔,睇咗過千款,最後揀咗心形框o黎襯中間粒圓石,都ok吖~~

心形耳環係我想要好耐o架喇,鑲吊墜時望吓望吓就睇中咗,所以就順理成章做咗我o既生日/拍拖10週年/紙婚禮物喇!

滿以為敗咗兩樣咁貴o既就唔會再收到咩禮物了,查理斯又貫徹佢一向DIY o既作風,靜雞雞整咗以下呢樣嘢喎,哈哈,真係估佢唔到,因為結咗婚同住一屋真係好難搵到時間空間整嘢比對方又唔比人發現o架喎,我就話可以趁佢日頭番咗工整o者,為咗唔比我搵到蛛絲馬跡,佢原來吼我未起身,朝早番工之前匿埋o係厠所(!!!)DIY,呢樣我真係服到五體投地喇,一齊o黎欣賞吓佢又一項o既傑作啦!


有搖控又會變色o既相架......(唔好問雀整唔整到,我連諗都無諗過要整......)











































大家讚嘆完未?好喇,最緊要o既梗係留到最後先分享啦~~

查理斯咁有我心我又點會零準備吖,早o係週年紀念前兩三個月就開始整,嘻嘻,大功告成!快來讚雀!

因為係一齊o既第十年,唔想求求其其hea咗佢,於是搵番晒十年以o黎o既相片(仲艱辛過整結婚的成長片段呀),製作咗一本屬於我哋o既愛情路文庫本,剛好趕得及週年前收到~~








最後一樣,係十年以來一直好想送但一直的唔起心肝織o既溫暖牌,隨住查理斯年紀越大就越怕凍,呢條更像披肩的頸巾真係啱晒佢喇,Yeah!十週年大快樂~~










10 則留言:

  1. 嘩嘩嘩...(鼓掌...拍拍拍拍拍!!!!)
    你地2個好堅ar!!!

    回覆刪除
  2. 我睇到呆左.... @@
    首先發現自己無戴太陽眼鏡黎睇... D石閃到我對眼呢...
    跟住就係查理斯既高科技DIY...
    再黎就係你本鉅著...
    同埋我N年無諗過要織既溫暖牌...
    睇完我有D毛管戙...太堅啦你兩個!! XXDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,傻豬,毛管戙.....呢個term你都識打,勁呀!!!! (我成日打字就快執筆忘字)
      我本鉅著.....其實薄過紙....哈哈,呃到人

      刪除
  3. 絕對唔係呃post啦,咁勁! 你兩個好似鬥出招咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 論武功,俗世中不知邊個高~~
      o黎o黎o黎,木木快啲同我一齊jam吓歌先~~~

      刪除
  4. 雀..你個「心情快語」真係無得頂..真係好佩服你創意力爆棚!!!
    究竟查理斯點整到個變色o既相架..佢真係可以撈埋水電師父...
    再見到你條頸巾..真係sweet到痺...
    你地兩個好啦~~~唔好抄高個市...我地依D蟻民..真係望塵莫及~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. sasa,啜啖先,得你留意我呢啲無聊快語咋~~我唔係有創意只係太無聊.....
      佢個變色相架係靠個遙控o架,我都識整啦(大言不慚中.....)

      刪除
  5. 查理斯簡直係絕頂好的老公,如果我老公有佢1成,我都好心足了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你玩嘢咩,羅生點止得查生1成呀,9成啦都,餘下1成兩位小羅生補貼有突喇~~

      刪除