2013年9月5日 星期四

2013春夏季雜記


Blog入伙,寫番篇文o黎賀一賀先~~
麻煩有紙碎o既拋紙碎,有彩帶ofing彩帶,兩樣都無o既就揮揮手啦~~~

因為舊blog摺埋,o係草稿見到塵封咗o既網誌,等我加啲減啲變成新文就可以重見天日喇!


塵封o既內容如下:

雀倦知還番o黎掃吓塵等等等等,等我清一清蜘蛛網先(雙手出力撥撥撥ing~~)

而家係咪睇得好清楚呢? (大概是悶瘋了,雀在家經常整天的自問自答......心情好時還啦啦啦啦啦的哼不知名的怪調)

作為一個全職查宅事務專員(Yeah下次填啲表格,職業o個一欄先剔"其他",再寫呢個勁pro oterm,該比剔"家庭主婦"o既自我感覺良好很多的),每天沒有應接不瑕o既來電(只有風花雪月論盡物價owhatsapp & fb msg.),又沒有人登門拜訪,o係查理斯放工歸家前雀真係好似啞o既咁,口都臭呀!

沒有工作o既日子,沒有上班族覺得那樣難過(大概沒有人覺得唔駛做o既日子係難過o架,雀諗多咗......),雀起身時已是大家o既午飯時間,通常都係攤o係床攞住個電話" "一輪先起身,又或者有時早咗少少,就秒速立起個搖控開電視睇低B台重播啲舊劇,有一集沒一集的看,遇著好看的就上網搵o黎煲,過住啲 宅女 x 網購 x 師奶煲劇o既生活~~

婚後再唔需要邊看電視邊DIY,可以un un腳咁睇真係投入好多,搞到雀o既情緒都被扯動,前排戀愛季節有個單元講個老公有小三,雀真係又肉緊又心酸,睇到個老婆留唔住個老公時仲同佢一齊喊,仲有套心路GPS(甚麼垃圾片名,明明是好劇一套卻被劇名拖垮了),我覺得李司棋好慘慘豬啊,有幾次簡直想跳入個電視場景親手鍊死佢幾個忤逆仔女呀!!!!


新增o既內容如下:

原來高峰時期我平均三日就有新文發佈,可見以前上班o既雀幾咁清閒,無奈而家掌管查宅,無人之下,一人之上,家務之多及繁重,不足為外人道也!(迷步步驚心迷到上腦了,變咗古人......)
 
2013年過咗大半,一次過寫咗兩季o既嘢,希望下一次唔會又到咗2013金絲雀大事回顧啦~~Finger Crosssssssss........

23 則留言:

  1. 雀重出blog湖, 我點都要黎留言支持下......
    咁你快啲再出第二篇新blog喇!!!

    回覆刪除
  2. 不如你分享下點樣做家務同精明眼,可能開創另一片天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木媽。。。咁要拍片喎,嘩咭咭!

      刪除
  3. Win..Win..啜啜>3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個版面整極都唔靚.......不過呢度都好用過yahoo好多

      刪除
  4. 嘩,真係「好久不見」(請以普通話發音)!

    得閒來坐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我見你好快手就整到個版面好靚仲有教學tim,真係超勁呀!!!!

      刪除
  5. 好耐無來探雀啦, 再來時已經轉了雀巢!!!

    回覆刪除
  6. 報到!

    我都搬左啦, 得閒黎坐下啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢,有啲function好似以前yahoo咁,正呀~~

      刪除
  7. 新地方, 打聲招呼先~ HELLO~~~~

    回覆刪除
  8. hello~~~新地方, say 個hi 先~

    回覆刪除
  9. 更正更正 ! 我又轉左新LINK ~
    http://cindylittlemrswan.blogspot.hk/

    回覆刪除
  10. 嘩..........
    你地封塵 blog 都個個搬好晒 blog
    我仲未得閒整呀

    回覆刪除
  11. 我想請教一下
    點樣可以在set 每篇 blog 在主頁都只 show 內文摘要, 要 click "read more" 先睇到全文呀
    吾該

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以參考呢度,但要逐篇SET過.....
      https://support.google.com/blogger/answer/154172

      刪除
  12. 續一重聚感覺好得意呀 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 別了依然相信 以後有緣再聚
      未曾重遇以前 要珍惜愛自己~~
      yeahyeahyeah,開心到想唱歌tim

      刪除