2012年5月25日 星期五

神級酒店的神經服務(續集)

呵呵呵呵呵......真係唔好意思喇,千呼萬喚,雀終於捨得飛番o黎講古喇~~多謝各位火滾地耐心等候

我諗真係無咩新人會 / 需要o係大婚之後用四篇o黎交代同一個vendor o既失誤,呢個vendor review真係字字辛酸,粒粒皆辛苦!

再o黎就係入席喇,由於先前o既錯已經係意料之外,我哋都估"應該"不能再有甚麼錯了吧?

可惜,我是低估咗神級酒店喇......



話說播成長片段時我同查理斯係o係ballroom門外standby,度門閂咗,我哋咩都睇唔到o架,只係聽聲等開門就開步走,當時啲掌聲尚算熱烈,我哋當然唔察覺有咩問題啦,好彩戰友事後話番比我知,原來當晚成長片段播成咁鬼樣......





鬆、郁、矇!!!!!多得戰友老公拍得呢個難忘一刻,我先追問番負責播片o既兄弟姊妹,佢哋話晏晝試片時係無問題o架,當時見個畫面係咁已經飛奔過去打算搵負責播片o既職員整整佢,但無職員o係o個度,佢哋就自己試o下襟o下啲制例如Focus啦,但都係鬼影幢幢,到職員卒之歸位喇,段片又播到尾聲了,但呢個擅離職守o既職員事後竟然話唔係佢部機o既問題,係我哋條片本身係咁o架!

叮! 叮!! 叮!!! 叮!!!! 叮!!!!!

我聽到呢句真係爆火,又係賴個客!!!!! 總之有咩問題,千錯萬錯都係個客o既錯!!!!!!!

其實我真係唔係好介意條片以矇矇矓矓o既姿態呈現大家眼前,我介意o既係呢條片係我哋親自試片o既,就o係大婚前一個星期,賤婦同我哋一齊試o架!!!!!

當時條片係清過高清,賤婦仲好好心咁提我哋播多幾次睇o下順唔順暢,所以呢條片出意外又賴我我真係唔服!(後來估計應該係入席時啲人行過唔覺意郁到個projector,focus錯咗先會咁,因為接落o黎全晚要播o既嘢都轉番去高清台了......)

最令我揼心o既係條片係我自己整,真係花咗好多時間心思去搵相、組合,期望親友睇到時可以記起我哋相聚o既小片段,誓估唔到爛尾收場,唉......

不過片段當時已出街,o係無可挽回o既情況下我唯有強迫啲朋友仔上o黎我家重溫一次,哈哈哈哈~~

晚宴過咗大半,除咗我碗翅無翅之外我唔見有啲咩問題了(唉......原本酒店實牙實齒話每碗都有一両翅o架,但我坐主家席,連查理斯o個碗都只得兩條,正當我哋諗住un un腳享受婚宴之際,神級職員再發功......)

我哋晚宴有個環節係送禮物比父母,我哋揀咗頒最佳父母獎比佢哋,原本係每位爸爸媽媽都要上台領獎,企o係查理斯媽媽後面o個位職員只係好殷勤咁拉開咗佢張椅,但佢o係位企咗起身一陣,因為怕羞又因為件晚裝唔係好方便走動,諗一諗都係唔上台打算坐番低,可能我哋太靚仔女,又可能我哋講嘢太吸引,個職員太投入了,居然無為意要推番埋張椅,查媽就係咁坐了個空,成個人跌坐在地上......o個一刻真係又痛又瘀,最慘係查媽一向都有腰患,咁樣跌一跌,佢之後睇咗兩次醫生呀!

賤婦最厲害o既地方係,整晚接二連三咁出錯,到埋單一刻佢都唔現身再正式道歉,呢啲另類服務態度真係好值得我哋再一次以掌星(以手掌星巴佢)鼓勵!而我哋亦理所當然咁一毫子貼士都無比~~

唔知係咪瞓醒覺賤婦就醒覺喇,第二朝收到佢封補鑊電郵,其實都係表面而又公式化咁為整跌咗奶奶件事深感抱歉,期望我哋有個愉快o既婚姻生活云云......

好好彩,上天賜我樂觀o既性格,否則大婚當日面對一次又一次o既失誤,真係少啲IQEQ都真係喊足一年呀~~

不過話說回來,雀辛辛苦苦嘔咗6頁A4紙去投訴最後係獲接納o架,但係賠咗啲咩我唔會透露喇,可能有神級酒店o既誓死追隨粉絲會覺得雀好刻薄,人哋都接納咗我o既投訴又賠咗啲嘢比我,我都仲數臭佢,我只可以話佢比o我既賠償我受之無愧,亦唔會當o個啲係掩口費,雀咁多篇所寫o既全部都係事實,寫出o黎係想大家有個警惕,唔係神級酒店服務就一定好,就算跟得幾足好似我哋咁調番轉頭做晒proposal咁比佢跟都可以錯到咁o既田地,所以結婚當日好多嘢都話唔埋o架!

雀真心希望仲搞緊結婚o既B2B盡量放鬆心情,Hope for the best, prepare for the worst!
而如果你係已經結咗婚又o係大婚當日遇到不盡如人意事o既靚太,雀真係衷心希望你哋Let go 啦~~最重要係大家已經結咗婚有個幸福家庭,唔應該再比結婚當日o個啲礙事o既飛禽走獸侵佔你o既生活,阿Q啲咁諗,就係因為有呢啲唔完美,而家同朋友仔傾偈又可以八婆吓,老來同另一半都有個話題吖o麻~~

終於都寫埋呢個續集喇,其實都仲有啲花邊嘢濕濕碎碎可以寫,不過雀呢排真係無咩心機,等有日我條懶蟲離我而去另覓主人時我再寫個大結局比大家睇啦~~

20 則留言:

  1. 嘩,搞到d 長老就勢係假,要玩野起上黎佢多多都唔夠賠啦!!
    我絕對支持你果6頁紙既堅持!!
    [版主回覆05/25/2012 16:52:42]咪係囉,完咗一樣又一樣,唔投訴我真係過唔到自己,同埋我唔想佢覺得做到咁高級就可以隻手遮天!!!!
    多謝支持:P

    回覆刪除
  2. 真係好誇張!!! 亦都好欣賞妳嘅豁達,唔俾呢 d 事情影響妳嘅心情之餘又可以好好咁紀錄落黎警惕後世~ 讚!
    [版主回覆05/25/2012 16:53:34]我係咪真係應該好灰先?!!!wakakakaka,好彩我真係唔知做咩鬼好enjoy大婚之日,一啲都無上心~~邪不能勝正?wakakakakaakka~~~~

    回覆刪除
  3. 講真....大婚就得一日....咩都係一刻間發生既事....準備左咁多又俾左咁多錢去一間神級酒店....當然希望得到100分 (無100分..點都要達90分喇!)既服務同水準喇....事情過後佢賠償d乜俾你都係無用囉!!!!

    回覆刪除
  4. d 錯真好係離譜!
    [版主回覆05/26/2012 01:12:18]哈哈,你係我blog 第一萬個留言嘅人呀,thank you,哈哈

    回覆刪除
  5. 果然"名不虛傳" 的"神"級酒店!!! 段片播緊應該(一定) 要有人control 住呀嘛, 見到咁既情況都無職員即刻跟進, 真係痴痴地!!

    最不該竟然係會跌親主人家, 呢個係不能原諒的錯!!!!!! 我睇到都噴火, 難得雀你可以咁高EQ!!!

    回覆刪除
  6. 你EQ居然咁高,當晚居然唔發火,鬧爆個STAFF整親奶奶‥
    比我一完場就下刪三百字鬧爆佢‥

    回覆刪除
  7. 等你寫埋個大結局呀~

    回覆刪除
  8. hope for the best, prepare for the worst! << 寫得好好, 俾10000個like你, B2B要緊記呢句, 自勉之。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  9. 咁岩路過~你真係好有心機呢~

    btw~見到你中左好多獎~想問下,其實邊到可以搵到咁抽獎?~
    (雖則我應該冇你咁好運=P)

    回覆刪除
  10. 雀仔好厲害呀!!!咁都唔發火呀!!!個老人家一跌~~我好肯定爆左佢好耐啦~~仲連佢阿頭一齊爆添呀!!!真係要俾個掌聲你呀!!

    回覆刪除
  11. 真係好離譜啊, 好彩你識諗睇得開咋~ 佢肯賠啲野比你算佢有誠成, 真係受之無愧GA~

    回覆刪除
  12. 你終於返來囉!
    講得好!

    回覆刪除
  13. ☆ⓜⓞⓞⓝcolour★2012/6/11 晚上9:37

    佢拉開張櫈無推返埋...... 真係睇到O 晒咀呀 ,

    回覆刪除
  14. 你最後果段真係好有同感呀...有乜事都LET GO啦...唔好比人地影響到丫嘛....

    回覆刪除
  15. 嘩~~咁都有嘅????有無叫佢賠返你奶奶嘅醫藥費呀???整親腰骨可大可少呢~

    回覆刪除
  16. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012/6/23 上午11:32

    其他錯誤都算, 整親老人家真係事大呀,,,基本上真係唔可能expect係神級酒店會換來"超神級"既對待,,,,離晒譜!!!

    回覆刪除
  17. hello 好耐冇睇blog..一口氣catch up番...
    佢地好衰ar...雖然我都係嗰度擺都唔幫佢la今次!
    不過你話"let go" 嘅態度係好啱ar!!!
    有時唔錯ge都錯咗...要學會從另一角度睇嘢先開心! :)

    回覆刪除
  18. dee相真係~~~~~~冇言

    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  19. 奶奶撻落地下.....(無言-.-")

    回覆刪除
  20. 你地好好eq, 如果個staff係咁, 睇怕我都會眾目睽睽之下開聲小爆佢地呀
    [版主回覆07/03/2012 20:30:40]咁又難啲......真係百幾對眼望住o架......

    回覆刪除