2012年4月24日 星期二

神級酒店的神經服務(下)


經過咗上篇同中篇,終於o黎到戲肉喇,go go go go go~~~



大婚當日o既早上,我o係酒店房等出門,而查理斯就等酒店架貴車去車佢o黎接新娘,因為查理斯樓下停唔到車,所以佢約咗司機o係屋企後面o既的士站等佢,司機無遲到仲好準時,但係查理斯要等埋個兄弟,所以佢就算見到司機到咗,佢都要等埋個兄弟先可以過馬路會合司機,就係因為咁,過晒約定時間,司機都唔見查理斯就超緊張,猛打電話都聯絡唔到新郎哥,佢又好慌自己去錯地方約錯時間誤咗我哋大事......

不過最後司機當然安樂晒啦,因為佢做o既完全正確又點會等唔到新郎哥呢?當佢o係車度同查理斯講番呢件事,對一對個電話號碼,就真相大白喇!原來司機手上個電話no.係o架!!!!!

咁我哋當然明白司機都係接order辦事,o個個錯誤o既號碼梗係又係賤婦o既工作失誤之一啦!

Anyway,結婚o個日又點會得閒再記住呢啲小事吖,而且最終又無出咩岔子,但係賤婦往後o既錯令到我哋不得不重提呢個失誤~~

由出門、入門到証婚,成個過程都無咩問題,當我哋証完婚o係酒店周圍影完相番到上去預備換衫轉粧迎賓o既時候,o黎料喇!!!!!
當時我o岩o岩換番便服諗住去一去厠所先(新娘房無地方殊殊o架......),個頭又拆到一半成個癲婆咁,多謝兩位都係光顧神級酒店o既戰友早咗o黎幫我睇場,佢哋好慌張咁一定要拉我去ballroom睇o下啲佈置,佢哋好疑惑咁話:阿雀,乜你揀咗個咁o既枱花咩?點解放蠟燭呀?

初時我仲以為佢哋講緊佈置公司同我放咗啲小蠟做裝飾,唔知佢哋做咩咁緊張,去到ballroom雀仲望咗一輪先見到......真的 大 鑊 鳥 !!!!

OMG!!!!! 白蠟燭!!!!!! 打孖上仲要枱枱都係!!!!!

當然啦,抆番走啲蠟燭成件事就ok番晒,亦唔係好難改o者,呢個時候,戰友又問喇:阿雀,乜你揀呢隻花做主家席枱花咩?唔係揀爆爆花咩?

我再望o下,賤婦貫徹唔帶腦番工o既習性,連主家度個枱花都錯埋!!!! (如果唔係戰友指出呢個錯處,我真係曚查查咁唔為意......)



除非你特別唔鍾意呢隻花,否則,無理由唔揀呢隻爆爆花而揀玫瑰囉!!!!!

後來番屋企睇番之前showcase影o既相,我就好奇怪點解佢做比我o個兩隻花款都唔見2010 showcase有o既呢?當時我哋應該係心儀以下呢兩隻o架~~



再搵o下,真係想為賤婦鼓掌呀!!!!

佢幫我哋做錯o個兩款枱花係2009年款啊~~(如下圖)



呢個時候因為有第二啲嘢都激起咗雀把火,賤婦呀賤婦,你真係唔好彩,因為我無人可以爆o既關係,我唯有爆你鑊勁o既!(特別鳴謝兩位戰友掃住雀背勸雀唔好衝動爆錯人,賤婦受人二分四,就揀佢o黎開刀啦~~)

賤婦最好嘢o既就係我哋找晒錯處佢都仲未現過身,仲要佢啲同事催佢先出現,佢好醒咁攞番幅圖o黎同我對質,一開聲就話:哎呀!花房個姐姐做錯咗呀!你係揀呢隻同呢隻吖o麻(佢指住當日比我哋揀枱花款o既文件),佢做錯咗隔離o個款呀,你睇o下!

佢講o既時候仲要係好理所當然唔係佢錯咁款喎!真係想出去攞個speech bubbles 比個 "Like" 佢!

我覺得花房姐姐無理由大意到咁10圍10圍o既花都係錯o既,好明顯係同司機單case一樣,係賤婦比錯咗料人哋,就算唔係,真係如佢所講係司機同花房姐姐出錯,你做到咁高級唔係淨係識賴o掛?況且對個客o黎講邊個做錯都好啦,實情係錯→再錯→全部都錯,點解唔可以有guts啲承擔o下責任呢?或者你講句唔好意思對唔住耍走我都得o架喎!

偏偏佢條頸真係搽咗神油咁硬,誓不低頭咁款,我一輪咀喪話佢:

咁你係負責我哋婚禮o既人,唔係應該落o黎收場睇o下有無嘢出錯o架咩?

點解所有錯都係我哋發現咗去話比你聽仲要等你落o黎,然後你落到o黎就係賴呢個錯o個個錯,你就無錯?

今日係我結婚+生日,你插白蠟燭?你唔係玩呀?

我哋先前有考慮過揀米白色枱布你都識講中國人唔好喇,老人家唔鍾意o架,咁而家啲老人家睇到好唔高興囉!!!

係人都知白蠟燭代表咩啦,呢個唔係祝福囉!

大家係咪以為當個新娘咁激動而又完全係酒店錯,就算CEO落到o黎都應該道個歉先啦?但係賤婦只係"係咁二"講句唔好意思又或者"哎呀,你唔好唔開心啦,今日應該開心o架o麻" ,而大部份時間佢係唔服氣又木無表情咁望住我,個樣係一啲歉意都無o架!

可能佢真係心坎裏覺得唔係佢錯係我哋屈佢,所以我連帶朝早司機contact我哋個電話係錯o既呢樣嘢都話埋比佢知,佢好嘢喇,當時不斷地話無可能o架喎,後來仲上番去攞份文件落o黎同查理斯對質,仲加多句話:無理由錯o既,我不嬲都係打呢個電話contact你o架!

一對,哈哈,真係o既!

佢手上份紀錄係18304567,但查理斯個電話係16304567啊~~

咁點解佢話之前打到電話比我哋o架呢?

咪就係因為佢其實從來無主動through電話聯絡我哋,咁耐以o黎都係我哋打爆佢office個電話搵佢,而絕大部份時間不得要領迫於無奈咁用番email同佢溝通,所以一開始就錯咗佢都唔知,仲諗住死話平時都係打呢個號碼就無錯!

o個時已經5:30pm,我限佢6:30pm一定要改番o岩晒啲枱花比我哋見到,但亦因為咁樣,原本我係打算5:45pm迎賓o架,最後搞到6:30pm先換好衫出o黎同專誠o黎賀我o既Blog友影相,真係非常唔好意思,亦都好飲恨無長啲o既時間同你哋傾o下偈玩o下speech bubbles!

我相信賤婦個心入面一定一定好憎雀,因為佢已經係負責宴會最大粒o個個,應該好少比人當眾噴佢,又或者平時噴佢o既應該都係一啲有頭有面有身份有地位有錢o既大粒佬,而唔會係我呢啲一望就知唔係富二代o既死人頭!

不過,錯咗就係錯咗,佢話佢請示咗上頭,為咗彌補呢啲過失,佢即時免費開始serve席前飲品,而雀聽到佢咁講,一方面係貪小便宜(其實佢唔送番任何嘢比我我都唔能夠咬佢食o架啦),另一方面係覺得邪不能勝正!佢之前仲呃我話朋友仔o個6L fruit punch係比錢買o既,而家佢 r 唔到我哋比錢之餘仲要倒送番比我啊,呵呵呵~~所以雀亦都逢人就講,飲多幾杯啊~~

(好喇,雀o係度真係要多謝咁多位Blog友 / 路過者關心o既留言,大家睇到雀成日都咁唔順利又咁激動係咪好擔心呢?嘻嘻......

其實雀真係下屆影后o既不二之選

因為o係爆賤婦o既過程入面,縱然雀係七情上面咁鬧鬧鬧,但其實我真係一啲都唔 上 心 o架!

鬧佢純粹係因為有第二啲嘢令我好忟憎,佢唔好彩做咗炮灰,但如果唔係佢錯成咁,我又點會有機會出番啖氣呢?

To be honest,雀真係丁點都無因為佢插咗白蠟燭而唔開心,而"老人家睇到好唔高興"都係一時興之所至o既對白之一咋~~

事實上如果真係有人為咗呢堆白蠟燭而唔高興o既,應該只得賤婦!)

好喇,o黎到呢度都夠鐘入席喇,大家係咪心諗:都應該告一段落喇o掛?


噢,NO!

賤婦應該特別祈求過整晚都別讓我們順順利利,估唔到入咗席都仲有堅嘢發生!!!!

大家抹乾淨啲眼屎等雀繼續講故仔啦~~

23 則留言:

  1. ☆ⓜⓞⓞⓝcolour★2012/4/24 凌晨3:30

    嘩!仲有續集!不過佢真係過分,咁多野都錯~~~
    [版主回覆04/24/2012 03:46:06]係呀,睇怕仲有續續集呀.....我好似重寫咗一次封投訴信咁呀,crazy!!!!

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩!!!!!!!!佢既service真係!!!

    回覆刪除
  3. 好緊張呀, 快啲寫下半part 啦~~

    回覆刪除
  4. 快啲寫快啲寫,好想快啲睇埋續集,雖然我都知後事如何 ... XDDDD
    btw, 賤婦原本唔係放假咩,後來又浦頭 gei ... 佢講野真係冇句真吖 ...

    回覆刪除
  5. ...好一間半島....台花都錯..真係離哂譜喎...仲要白蠟燭....真係"令啥不同"<--國語..
    勁呀~!!!!!!雖然每個WEDDING都係唔順利的事...不過佢哩D係人為..不是天災啊~!!!

    回覆刪除
  6. 嘩!好不負責任既賤婦呀!!! 雖然你唔MIND 放白蠟燭姐...如果俾老人家睇到, 一定勁嬲爆囉...

    回覆刪除
  7. omg.....白蠟燭 , 老人家睇到一定黑面
    可以add我做朋友嗎?

    回覆刪除
  8. 等待中... 咁之後既係咪叫下下篇?
    [Tareworker回覆04/24/2012 22:37:06]我會追追追的~

    近排我好懶寫BLOG 呀, 見你出POST 得咁密, 我都要努力下先~
    [版主回覆04/24/2012 18:50:41]續集。。。之後仲有結局,wakakaka,沒完沒了

    回覆刪除
  9. 我地旁人睇返都覺得嬲

    回覆刪除
  10. 你串我引呀...快點寫啦.....

    回覆刪除
  11. 好彩, THANKS~~
    [版主回覆04/26/2012 15:23:43]I See~~~咁就真係要跟緊啲喇,仲要當時人唔o係香港,真係靠晒你喇~~
    [aster回覆04/26/2012 11:12:12]係我細佬5月頭結婚, 因為佢唔喺HK住, 所有野都係我跟ga, 半島d service真係好麻麻, 我都攪到好激氣呀!!
    [版主回覆04/25/2012 17:49:40]咦,但你唔係結咗婚喇咩?

    回覆刪除
  12. 個對幼長蠟燭又真係...你話佢係矮矮肥肥、好粗壯個d蠟燭就都還可以(其實都可免則免當然),呢對野真係唔多吉利.. 你爆佢都好的,唔駛焗住焗住,夜晚已發洩晒嘛~

    回覆刪除
  13. 小卡 - 準蜜糖太2012/4/26 凌晨12:45

    對白蠟燭真係離譜! 我朋友仔5月中都係神級酒店擺呀,對過個名好彩唔係佢serve,不過都會睇緊d...
    [版主回覆04/26/2012 14:14:41]賤婦太高級了,如果唔係佢下屬走咗,我估唔會pass比佢跟㗎,佢平時應該係唔駛跟呢啲淨係approve啲嘢㗎咋,不過都叫朋友仔自己跟緊啲,我幾個擺半島嘅朋友仔係唔同sales都有甩漏,啲service真係唔襯佢咁出名

    回覆刪除
  14. 痴線....咩人嚟架~咁樣都仲可以生存到~

    回覆刪除
  15. 我見到已經都慶啦~~何況你係當事人~~~爆得佢少啦~~

    回覆刪除
  16. 簡直叫佢賤婦都俾面佢呀....真係好爆!!!

    回覆刪除
  17. 反而我2010 年擺, 要求佢用番2010 年爆爆花+2009 年既guest 檯花.

    6L fruit punch 佢有報過價俾我, 我話要多d, 個sales 話唔駛, 收住6 L 錢先啦, 到時先算. 後尾飲多左係全部都無收錢, 席前飲品, 小食都係free. 我地同sales 傾果陣就問左有幾多人做野, 準備定利是, 一到酒店老公就叫經理派. (d 利是好少錢架咋) 我地開席前特登叫經理埋左下晝buffet 張單, 俾貼士, 講到明夜晚做得好會再俾多d. 可能係咁服務好好啦, 真係唔明, 你個經驗同我地完全唔同.

    回覆刪除
  18. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012/4/29 上午11:19

    呢位所謂catering最大粒既賤婦, 真係無帶腦番返工, 點可以一個wedding內有咁多錯處架, 真係不可原諒呀!!!!

    回覆刪除
  19. 追你個blog好過追無記dee劇呀 ^^
    且看下集 金絲雀怒戰神級腦殘賤婦~~~~

    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  20. omg... how could this possibly happen =_= 同我間 harbour grand kowloon 可以做 friend......

    回覆刪除
  21. 等睇大結局:P

    回覆刪除
  22. Lovely Cinnamoroll 小白2012/5/4 下午2:44

    聽到阿雀你爆佢真係開心晒, 我都會寫埋下集爆埋佢!!! 一定~~~
    [版主回覆05/04/2012 15:20:26]傻婆,好彩當日有你哋咋

    回覆刪除