2013年2月4日 星期一

金絲雀2012大事回顧

恭喜呀恭喜呀!

點解要講恭喜呢?

因為2012終於都沒有末日降臨,不過大家都可以當係一個新紀元o既開始,重新做人~~(搞咩呢?彷彿末日前大家都大奸大惡咁......)

之前兩年都有寫大事回顧,今年縱然因為搬家忙到甩(雀)毛,都係要諗番有啲咩要記低先!

按:以上的開場白真的在2012尾幾日寫下的,但嘛,我戒懶戒了好多年都沒成功,所以又一天拖一天,今天,2013年1月都過一半了......不過今晚看到低BB電視都還在播我的2012,即係話2013年才回顧2012的大事沒問題啊,那團要寫的火又嘭嘭聲燃燒起來了,好,就趁懶筋還沒彈番起時快寫~~

再按:今天......是......2013年2月了......好!最新目標,蛇蛇未o黎到前呢篇一定要完成出街!!!!


工作
今年開始打住家工,中間有見過工有過offer,但臨陣都係縮沙了,懶係主因,查理斯o既"我養你"言論係誘因,所以寄信見工等動作到尾都只係混桔遊戲......

接近年尾時見咗份政府工,如果請我就係鐵飯碗,咁可能都會試吓投入番勞動人口市場,不過仲未收到信,一切言之尚早~~

查理斯的工作依然係忙到甩碌,平均工時都要朝八晚九,年尾本來有轉工的機會,哪料請辭時獲老細極力挽留,出動銀彈攻勢加人工(!!!!),我哋唔會同錢鬥氣,所以,走 不 動 了!

由朝八晚九的工作再外加星期六日自動half-day,係好辛苦,但唔辛苦點得世間財呢?趁後生趁有伯樂,查理斯,好好幹吧!


健康:
雀今年無咩大病痛,濕疹都唔算發作得好密,今年轉咗用貴價護膚品sk2,皮膚係有見得到的改善,頻呼後悔結婚前未識得用佢!!!!

年尾頻頻有家居小意外,先係貪快踩咗o係碌碌電腦椅(!!仲以為自己三幾歲,實情係三十幾歲啦)成個撻咗落地,一頭撼埋牆,痛到呢......

去咗急症室攞咗籌,但坐坐吓肚餓到胃痛多過頭痛,所以未見醫生就走咗,可幸雀頭真係由細撼到大,除咗多咗幢高樓,無撼傻我,真係萬幸~~

又,因為搬家比部雪櫃夾到隻中指,三個月了還沒有好,有一小節唔知碎骨定未消腫的瘀血凸起咗,但唔撞到佢唔痛,所以都係遲啲先算啦

查理斯一向都無咩病痛,但年尾開始坐骨神經痛,行唔到耐,睇咗骨醫脊醫中醫都未好番晒,但已經好咗啲,起碼最耐都可以行到一個鐘。希望佢快啲好番,咁先可以陪雀去血拼o架o麻~~


家庭:
今年年中Grandma卒之上樓了,忙著搞裝修買傢俬,但睇到佢好開心好滿足咁笑,真係幾辛苦都值得o既~~

多咗番去同Grandma食飯吹水,每次番娘家食飯都又食又拎,飽到捧住個肚走,呢種感覺同未嫁人時真係好唔同,真係只有番到娘家先覺得自己真係大晒真係皇帝女咁

年尾到我哋大大屋搬細細屋,環境好咗、層樓值錢咗,所以都係好事,不過因為搬家令其他問題一觸即發,傷心難過不忿委屈了一段時間,有時受咗委屈又唔同得屋企人講怕佢哋擔心o個種難受真係好深刻,更覺得自己家人錫自己係無條件、無計較的

變咗全職主婦,日日o係屋企真係覺得啲塵篤眼篤鼻,所以雀呢一年都好努力咁執執復執執,查主外,雀主內,我真係希望查理斯放工番o黎有個安樂窩可以舒舒服服,希望我可以越做越好啦~~


愛情:
我哋可以傾偈o既時間其實都唔多,pillow talk好多時都變咗佢同周公talk,咁樣真係會令感情差啲o架!

一齊咗十年,今年下半年都算係幾唔開心o既一年,亦都真係有啲磨擦係要好多好多次先夾硬到,開始覺得結婚唔係兩個人的事,其實就連婚姻都唔係,不過查理斯大部份時間都算係好老公,只係o係"縱容"雀方面可以再做盡啲,咁雀就會快樂一啲o架喇~~

(老公:o係洗錢方面其實你夠縱容我o架喇,我指o既係其他方面)


總括:
2012其實係唔容易o既一年,不過有屋住有飯食有衫著有sk2搽,我真係唔敢覺得唔幸福
雀o係呢一年成長咗了解自己多咗,都係好事o黎o既還望個天繼續眷顧雀,唔好降大任於我,唔好勞我筋骨,咁我就安落o架喇

 
有興趣睇番雀2011大事回顧可以去以下呢度:
http://mrscharles.blogspot.hk/2011/12/2011_29.html#more

1 則留言:

  1. 個頭仲痛唔痛呀 ??? 要小心 D 先得架麻 !!! 真係羨慕你可以做少奶奶 ... 係呢 ?? 你見政府工係見邊個位呀 ??

    回覆刪除