2013年10月7日 星期一

搞屎棍之人買我買(Sold)

剛剛的台北之行遇著各大商場週年慶,Le creuset好多特價set,一時興奮貪圖一時快感買多咗啲其實自己唔等用o既嘢......

現放售全新連盒 20cm Lilac Mist Round Oven,價錢 $2150,港島線交收,有興趣請私留,先留先得~~



 






9 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我有個心心煲18cm,呢個相對地唔大用途......同埋我貪心想買花花煲

      刪除
  2. 嘩嘩嘩...仲要係呢隻紫色(心心眼)!!! 好毒!!!
    可惜....我早排先偷偷敗左個心心煲 (伙都未入就敗煲....haha!!), size 好似差唔多....如果唔係我會幫你買左佢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又係有個粉紅心心18cm,你隻心心係咩色呀? 我仲想要粉紅花花呀~~.....嘻嘻,呢隻色靚呀,我覺得靚過cassis紫~~

      刪除
    2. 我都係粉紅心心, 雖然我最鐘意紫色, 但始終覺得心心係粉紅先靚~~
      我都想有花花...不過係LILAC MIST個款 (所以我先話如果我冇買到心心煲, 我會幫你買左呢個煲)....聽講今年年尾hk LC 會有, 但唔知幾錢呢...

      刪除
    3. lilac mist花花好似今次台灣有售但限量我爭唔到喇,哈哈~~我o係counter見過實物真係好靚~~年尾,唔知會唔會係sogo thankful week呢

      刪除
    4. 原來祺高都偷偷敗了個LC...XXDDD

      刪除
  3. 回覆
    1. Man chi, 帶佢番屋企啦, 哈哈哈哈~~不過我相信你都有唔少o架喇~~

      刪除