2012年4月20日 星期五

神級酒店的神經服務(中)

以下文字能夠失而復得,真係要多謝Blog友Kiyomi,你真係雀同所有追睇blogger o既大恩人呀!!!! (如果搵唔番,我咁懶,幾時先會打過吖?真係有諗過不如聲演錄低佢放上o黎算了......)

好,番o黎睇喇喂!

上回比咗個概念大家神級酒店有個賤婦負責serve我哋,就係佢o既種種惡行,令到雀婚後成日都要筆耕,寫6頁紙投訴信之餘,仲要o係呢度公告天下!

大家預備好生平最惡毒最粗鄙o既說話了嗎?ok,起飛~~


飛番去結婚前一個禮拜,同賤婦傾完整天o既rundown之後,賤婦話佢o係我哋大婚之前o個日放 假 !(咁勞例又真係話你有權放假o既,哼,算我倒霉!)

細心o既我哋梗係追問佢如前一日check-in後發現有咩甩漏,我哋可以求助於邊位呢?賤婦當時只係好官腔咁話酒店任何一個員工都幫到我哋,唔駛擔心~~

又由於朋友仔成功 r 到席前free 6L fruit punch,於是我哋又厚住面皮咁問o下啦,佢當時o既答案係:人哋有嘢free一定有佢o既原因!佢番去搵o下個原因再覆我哋!

我哋當然唔會比佢hea走啦,番屋企再用email同佢confirm一切細節,賤婦覆番o黎話,free比朋友仔o既fruit punch係要錢o架,係朋友仔自己比錢order o架喎,咁算啦,我明明白白知道朋友仔係無比錢o架,賤婦都要呃我,好明顯係佢唔想free比我,算!我唔同佢糾纏喇,席前serve冰水同熱茶好了!

至於佢放假當日有咩事可以聯絡邊位,佢比咗阿Wing同Thomas呢兩個人名我哋,好,咁無嘢要煩佢喇,收線。

直到大婚前兩日,佢話我哋一定要放低所有要播o既music同video CD/DVD比佢哋試播一次,make sure無問題先得,咁我哋18號攞完某部份衫就連同所有碟放低o係酒店轉交比賤婦,仲補咗個email叫佢check完有咩問題快啲搵我哋!

直到19號朝早我哋收到佢email喇,佢唔係覆我哋啲碟有無問題,而係問我哋個晚宴menu係咪由海蜇 轉 蟹箝,如果係就每圍要加$3xx!

OMG!!!!!!!

收到呢個email我哋真係慌失失o架,因為我哋一早同佢講咗係將海蜇 轉 釀蟹蓋(真係堅好味!!!),每圍要加$6xx,menu tasting時都無錯,點解到大日子前夕先o黎重 新 問 過?就好似阿仔聽日就去考會考數學,佢今晚先o黎講佢原來唔識背乘數表一樣咁可怕!

再睇真o下,呢個賤婦真係失 心 瘋,佢attach比我哋o既file name係ABCD Fung,即係佢應該send比呢位叫ABCD o既客問人哋係咪轉蟹箝,但佢又好醒咁封email一開頭係Dear查理斯,咁你話吖,佢番工係咪無帶腦又唔用心吖?

要知道o黎到大婚前一日,就算我真係零緊張,都唔駛佢咁比啲咁刺激o既嘢我哋玩o下o掛?

於是查理斯又拿拿林摷番之前同佢confirm menu封email同中英對照份menu send番比佢,re-confirm佢我哋係 唔要蟹箝 要釀蟹蓋 (丁蟹呀丁蟹,做咩婚前一日o黎搞事?),但係呢個賤婦勁呀,佢放假吖o麻,無check email亦無覆我哋吖,而當日其實仲有十萬樣嘢等住我哋整,再加上要應付比我哋更緊張o既各家庭單位,我哋就唯有聽天由命,祈求蟹仔壯士斷臂留番個蓋比我哋得o架喇~~

o黎到呢度,我哋開始覺得賤婦唔穩陣,於是打去Catering搵賤婦交帶低另外o既人幫手睇o下啲碟試咗未,如果唔ok,我哋就再燒過先去check-in啦,但係......

Catering聽電話o個位話無Thomas都無阿Wing,好似我哋白撞咁,不過好彩呢位職員一聽到係佢老細啲蘇州屎,就拍晒心口話會幫我哋check啲碟然後覆番我哋,但結果係,佢覆o個時已經係夜晚七點幾,其中一隻播歌碟唔得,好彩呢隻碟只係打算o係無節目期間播o下啲歌比大家聽,查理斯都有燒過第二隻,不過最後都係播唔到......算!我用番晏晝cocktail時播o個啲好了~~

少少驚險咁終於去到酒店check-in,但深層次o既惡夢而家先正式開始!

我哋總共五個人去check-in,由於我係用貨van幫我哋運物資去酒店,o係正門落車時啲bellboy真係眼珠都就跌落o黎咁滯 ,可惡o既係我話o黎check-in佢都無我符,就係咁,我哋將total 12袋物資丟低o係酒店門口等佢幫我運入去就算,我哋顧住o既只係個求婚城堡,但亦真係太重喇,我哋將個城堡同罩住佢o既透明蓋分開咗拎,咁就出事喇!

我哋o係櫃枱等緊check-in o既時候,其實已經有四個人圍住咗個城堡蓋企,但突然間有個職員衝埋o黎衝散咗我哋,佢大腳踢咗落個蓋度(係我唔好,臨出門之前仲抹乾淨個蓋,太乾淨了又透明色,所以佢 視 而 不見),個城堡蓋當堂爆邊 + 角位爆裂,我都明白職員個菠蘿蓋有幾痛(但佢就算碎骨都可以claim工傷吖),因為呢個蓋係查理斯特登訂造,厚身阿加力膠,亦正正因為係訂造,我哋真係無法子搵個第二個!(其實已經好好彩,唔係踢爆咗個城堡.....如果唔係,我會殺人! )

黑暗中仲有少少曙光係幫我哋check-in o既係個日籍女生,佢又鞠晒躬又道晒歉,送咗我哋上房之後最後仲一力承擔捧走咗個爛蓋話搵同事修補,睇o下整唔整到,其實我哋都完全唔抱希望o架喇,因為我哋係透明膠面,用咩方法黏合都會留有手指模,不過當時我哋都無咩辦法,就由得佢攞去整啦~~

入到房由於我事先叫咗賤婦預備多一套茶具比我斟茶用,但係佢又係漏咗,我哋仲搵勻成間套房都無一個可以煲水o既水壺,唯有打去服務台叫人攞o黎啦,服務台o既人稱呼我做鳥小姐,但其實我係雀小姐啊,第一次我都好聲好氣咁更正番佢叫佢改番,但後來每次啲職員call上o黎話我知個蓋o既修補進度等等都係叫我做鳥小姐,我都不厭其煩咁再叫佢改,因為我怕翌日啲親戚去櫃枱問房號會搵唔到,雖然每一次佢啲職員都應我係係係,但結果第二朝我叫早餐時都仲係叫我做鳥小姐,我真的啞了......

原來神級酒店覺得稱呼錯個客無咩大不了,夾硬要我改姓,我真係覺得零尊重同埋好討厭!不過當時心諗我都唔會再order啲咩喇,你鍾意點叫就點叫啦!

講番個城堡蓋,o係我催了又催之後,大約夜晚九點佢終於送番上o黎,佢送咗個刻有神級酒店名o既相架同埋支爛鬼香檳比我哋賠罪,但不出所料,個蓋都佈滿咗手指模,唉,早知係咁我唔駛整簽名布啦,大家打個指模o係個蓋度得啦......不過我知道迫死佢啲職員都無用,而我亦都仲有若干DIY要趕工,所以就又算了!

好彩我同查理斯唔係迷信o既人,婚前一晚又有幾位好姊妹相伴,掛住玩掛住笑都無時間細想一連串o既不幸事件(大抵可以結集成書或者拍套戲),我只可以話,真係好彩我哋唔迷信,因為o係我哋o既大日子,神級酒店o既錯簡直係 unbelievable ! ! !

嘻嘻,雀真係好努力打番成個經過,下集真係高潮泆起,鑊鑊新鮮想打佢鑊金,追開我blog o既你行開一陣好番o黎睇喇~~

20 則留言:

  1. 嘩...咁你要快D打啦...我期待中呀....

    回覆刪除
  2. 我都等睇你下集~

    回覆刪除
  3. 聽完真人講解再睇文字,我要讚你兩者好吻合! 無寫漏! 下集有我叨光出場呵返你~

    回覆刪除
  4. 嘩~點解可以錯到咁架~

    回覆刪除
  5. 真係好過份0咼,佢地覆返你嘅投訴信未呀?

    期待下集!

    回覆刪除
  6. 好緊張呀!!估唔到神級都會咁,,!!期待!

    回覆刪除
  7. 好緊要呀, 幾時有下集?!?!
    [Tareworker回覆04/20/2012 22:20:15]等緊下集啦~

    話事話, 我早兩日都O係自己BLOG 度爆左野, 因為咭片皇本PHOTOBOOK 唔得呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 而家冇埋聲氣添...
    [Tareworker回覆04/20/2012 22:11:21]我而家先睇到呢篇既下半部份, 追埋先~
    [版主回覆04/20/2012 19:25:15]但我上篇就係咁做,啲字copy咗過o黎又改唔到fonts....
    [Tareworker回覆04/20/2012 19:22:32]oh... 我唔敢直接o係blog 度打嫁, 我係打左o係 word, 再copy and paste 番個blog 度...

    我會等睇既~
    [版主回覆04/20/2012 15:32:33].....原本呢篇好長o架.....yahoo整唔見咗一半......無心機寫落去......陰功

    回覆刪除
  8. 我用RSS App 睇全篇都睇到啊!你留email比我我copy返比你就唔駛成篇重頭打過啦~
    [版主回覆04/20/2012 19:23:55]你係咪睇到OMG就無下文喇?ANYWAY,THANKS你呀
    我EMAIL係mccharmcwin@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  9. 係呀,browser 睇去到 OMG 就冇左(真係OMG!)
    App 度睇就成篇都o係度,我sent返比你了!
    [版主回覆04/20/2012 20:11:46]雀收到喇,喺度向你叩頭,多謝你呀,簡直唔知點表達我嘅多謝,我番去要撰文表揚你先得了,你好好人呀!

    回覆刪除
  10. Yahoo 改版後我好耐冇返黎特登login留言,今日比你引左我出黎!XD
    [版主回覆04/20/2012 22:04:59]我真係要錫晒你呀!!!!! 有番堆字我已經超開心喇~~

    回覆刪除
  11. 舉手之勞唔駛客氣,都唔駛叩頭咁大鑊!
    你快d 寫埋個下篇報答我就得啦 XDDDD

    講返間野,真係好離譜,咁出名既酒店點可以容許自己既staff o係前堂中瘟雞周圍撞... 真係估佢地唔到......

    回覆刪除
  12. 出名既酒店!

    回覆刪除
  13. 真係估佢唔到喎! 我響淺水灣擺,佢同你間神級酒店係姊妹黎,但係d服務真係天同地比!我嗰個真係超好,又交帶,又無亂R錢, D事後服務仲勁好. 事先聲明,我地唔係富貴人家,貼士利事都唔算好多。

    不過,過咗去就算數,唔好令自己咁激氣,又或者希望你响度發洩完舒服哂。

    回覆刪除
  14. 期待下集!

    回覆刪除
  15. 俾我實激到爆呀.....

    回覆刪除
  16. ☆ⓜⓞⓞⓝcolour★2012/4/24 凌晨1:54

    睇到好緊張呀~~~~
    [☆ⓜⓞⓞⓝcolour★回覆04/24/2012 03:31:36]作反呀!

    回覆刪除
  17. 唉..Yahoo 有冇攪錯我, 我之前有留言嫁嘛...

    真係估唔到五星級酒店都攪到咁一塌胡塗....

    回覆刪除
  18. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012/4/29 上午11:12

    估唔到神級酒店既service不如其他4星酒店呢,,,,,真係名過於實!!!

    回覆刪除
  19. 佢dee serve真係被神化啦~~~~~~~~~名大於實

    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  20. 踢爆你個蓋(no, 城堡蓋)真係好爆!!!

    回覆刪除