2010年10月4日 星期一

敗家敗到北角去

大家係咪好奇怪我o係北角都可以敗家呢?其實係去咗新都城百貨買咗以下呢樣結婚必需用品~~


(唔知新都城百貨o係邊?咪就係前兩日有個黑幫比人斬走咗入去間周生生o既對面囉~~我估黑道中人唔會睇我呢個blog o掛.....)


Casablanca(Queen size) 婚慶系列包一對枕袋、一個被袋和一張床笠


折實價係$695,算係平o架喇 (比起雅芳婷同樣size要千四蚊呀!!!!!) 我哋無要到冷氣被呀,因為o個個查理斯又話佢間房 無!位!!放!!!)如果加多張冷氣被大約係$170,咁臨近結婚先買啦~~



查理斯被逼將床單開封舖好比我影相,揀呢套係因為隻紅色唔係勁紅,被袋底面圖案唔同,一面係好多囍字,另一面係普通花花,咁平時都可以用o下吖o麻~~

雖然唔係咁鍾意個頭枕住個人瞓.....但咁平就KO咗呢個item先算啦~~


題外話:


我估呢間百貨公司真係無咩後生仔女會去行,所以呢個卡撒天嬌專櫃的嬸嬸見到我哋好似好好好開心咁(唔講仲以為佢屋企辦喜事呀~~),主動再打95折(唔知係咪其實人人都有),等查理斯行去比錢時,佢仲笑騎騎咁(差啲未流口水o乍)望住查理斯遠去的方向講:你好識揀呀!!!!(係呀,呢套床單好靚呀呵~~)你老公仔好靚仔呀!!!!又高大,你哋好登對呀!!!!! 趁佢行開先同你講,唔好等佢知我讚佢,你哋第日生個小朋友一定好靚o架~~


比佢讚到我都唔知點應對,唯有:哦.....多謝


沒有留言:

張貼留言